مشخصات چهارمین همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی، اقتصاد و
ز اهداف برگزاری چهارمین همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی ، اقتصاد و گردشگری شهری، نقش بازاریابی اینترنتی در بهبود فرآیند برندسازی، شناسایی پتانسیل های فضای کسب و کار اینترنتی در اقتصاد شهری ، افزایش بهره وری سازمان های خدماتی و تولیدی با بهره گیری از الگوهای بازاریابی های اینترنتی است.
ویژگیها چهارمین همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی، اقتصاد و
مباحث جدیدی همچون نقش بازاریابی اینترنتی در رونق اقتصادی شهرها و سازمان های دانش بنیان ارایه دهنده خدمات شهری درکنار اهمیت بازاریابی اینترنتی دررشد اقتصادی شهرها در اقتصادهای نوظهور از دیگر موضوعاتی است که در این همایش مطرح می شود.
پیشنهاد ویژه چهارمین همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی، اقتصاد و
در این همایش بررسی نمونه هاو شرکت های موفق بین المللی ، تجزیه و تحلیل وب سایت و برندسازی ازطریق شبکه های اجتماعی و توسعه گردشگری از طریق اینترنت مورد توجه ویژه قرار می گیرد.
سایر اطلاعات چهارمین همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی، اقتصاد و
آلن اورو متخصص اقتصاد ، رییس انجمن تجاری ، بازاریابی ، تعاملی و دیجیتالی IAB اروپا خوزه ال تروچادو ، مدیرکل وب سایت expedia که بزرگترین سایت گردشگری دنیا به حساب می آید در کنار بس ون دن بلد ، برنده سرچ بلاگ اروپا در سال 2011 و کریستین هاجسون ، برنده جایزه وب مارتکینگ سال 2014 و حمید سپیدنام ، ازمدیران موفق بازاریابی اینترنتی در این همایش به ارایه تجربیات موفق خود می پردازند و با آنالیز استراتژی ها ، روش های راه اندازی کسب و کارهای آنلاین درجهت توسعه کارآفرینی را آموزش می دهند .
نکات مثبت چهارمین همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی، اقتصاد و
چهارمین همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی موضوعاتی همچون نقش فناوری اطلاعات درتوسعه گردشگری، تاثیر صنعت گردشگری در برندسازی و نفوذفرهنگ ایرانی در جوامع جهانی را درکنار بهره گیری از شبکه های اجتماعی و بازاریابی آنلاین درجذب و توسعه در صنعت گردشگری را مورد توجه قرارمی دهد .
منبع چهارمین همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی، اقتصاد و
شهرنوشت