مشخصات نهمین کنفرانس بین المللی برند
برند سازی ملی، توسعه صادرات و جذب سرمایه گذار خارجی در اقتصاد مقاومتی رویکرد اصلی نهمین کنفرانس بینالمللی برند در این دوره است؛ این برنامه به دنبال ایجاد ارتباط و تعامل بین سرمایهگذاران و صاحبان برند و تبین اهمیت برند و برندسازی است.
ویژگیها نهمین کنفرانس بین المللی برند
موضوعات:
1- نقش و جایگاه برند سازی در تبیین اهداف اقتصاد مقاومتی و توسعه صادرات
2- برند سازی و حفظ جایگاه برند در دوره رکورد تورمی اقتصادی
3- اهمیت برند سازی در حوزه حمل و نقل (زمینی،دریایی و هوایی) در اقتصاد مقاومتی
4- نقش و جایگاه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در اقتصاد مقاومتی با محوریت توسعه صادرات
5- جایگاه برند های صنعت غذا و کشاورزی در برند سازی ملی برای توسعه صادرات
6- توسعه و بهبود فضای کسب و کار با ارتقا جایگاه برندهای ملی
7- برندینگ شهری و برند سازی در صنعت گردشگری و جایگاه آن در جذب سرمایه گذار خارجی
سایر اطلاعات نهمین کنفرانس بین المللی برند
در این دوره از کنفرانس بین المللی برند تلاش شده است تا با نگاه جدید و تعاملی از حداکثر ظرفیت علمی و عملی کشور در راستای تبیین جایگاه برند سازی ملی در توسعه و بهبود فضای کسب و کار و توسعه صادرات استفاده شود.
برگزاری پانل های تخصصی و کارگاه های کاربردی در سطح بین المللی و دعوت از همه فعالان حوزه برند و بازاریابی و تبلیغات و مدیریت استراتژیک در نهمین دوره از کنفرانس برند و توجه ویژه به نقش و جایگاه فرهنگ و هنر و رسانه ، از ویژگی های بارز این دوره است